søndag 18. juli 2010

Til en god venninne

Jeg  har nettopp kommet hjem fra en herlig hyttetur. Ble invitert dit av en venninne og da lagde jeg denne esken til henne. Hun er så glad i turkis:)
Malen til eska fant jeg hos Randi. Takk, den har jeg brukt mye:) 

Deltar også på disse utfordringene med esken.
Nordsalten Hobbyklubb: Lag og dekorer, men ikke et kort.
Wild Orchid Challenge: Say it with flowers.



Masse glitter på blomster, sommerfugl og rundt kantene. jeg har brukt stickles waterfall.


Inni esken la jeg et gjeste-håndkle og en oppvaskfille som jeg har strikka sjøl. Naturligvis i turkis:))

5 kommentarer:

  1. Så flott med det turkos och vita.

    SvarSlett
  2. Nydelig eske. Flotte farger, lekkert pyntet. Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  3. WOW this is so beautiful! What a stunning gift box, which you have decorated fantastically! Gorgeous work with all of the flowers! Thanks for joining us at the WOC challenge!
    Hugs~ Kim

    SvarSlett
  4. This is stunning Berit, really beautiful work, you are so clever. Teresa. xx

    SvarSlett
  5. Lekker eske!!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk!!

    Klem
    Plundis

    SvarSlett