mandag 28. februar 2011

Konfirmasjon


De lekre nye papirene fra Pion Design har endelig kommet hjem til meg:)
Først ut er et konfirmasjonskort der motivet også er fra Pion Design.


Blomster og blonde fra Wild Orchid Craft, sommerfugl-punch fra Martha Stewart,
Magnolia blomster-dies og halvperler fra Kort og Godt.
Stickles star dust på blomster, sommerfugl og kanter.
Alle kanter er også svertet med Distress walnut.


Teksten inni er fra Kort og Godt.

Deltar på disse utfordringene:
Wild Orchid Craft: anything goes.

Takk for besøket, velkommen igjen:)


15 kommentarer:

  1. lEKKERT KONFIRMASJONKORT OG DE ARKENE ER BARE HELT SKJØNNE:)

    SvarSlett
  2. A truly beautiful card Berit.
    Hugs Teresa xx

    SvarSlett
  3. Åå, så lekkert kort!! Helt nydelig mønster ark!!

    Ha en fin kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. De mønsterarkene var bare så vakre. Kortet var nyyyydelig. Tror jeg må lage noen konfirmasjonskort å ha på lur.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert kort i nydelige farger!
    Pion-ark står høyt på min ønskeliste.. ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Så nydelig pyntet og lekre ark.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  7. Aldeles nydelig Berit!
    Ha en fortsatt fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  8. Nyydelig!!! Lekre mønsterark! Den sommerfugl-punchen likte jeg... Må skaffe meg en sånn en :-)

    Ha en fin kveld!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig konfirmantkort. Lekre ark du har brukt og flott tekst inni kortet. Nydelig motiv og pynt.
    Ha en fin og kreativ uke, klem :)

    SvarSlett
  10. Nyyydelig! Akkurat dette papiret fra Pion har jeg forelsket meg fullstendig i. Veldig lekker innside og :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert konfirmasjonskort Berit!
    Masse annet flott har du laget siden sist jeg var innom også ;)

    Klem fra Anne
    Hvisker deg samtidlig i øret at du har vunnet en candy... du vet vel hvor ;)

    SvarSlett
  12. Ja dette var helt klart nydelige papirer som står så godt i stil med ditt fantastiske kort. Herlig!
    Klem

    SvarSlett
  13. Rett og slett nydelig !!
    Deilig med så nydelige pynteark. Da behøver man jo ikke så mye pynt.
    Lilla er jo flott da:-))

    SvarSlett
  14. Lekkert kort og nydelig pyntet:)
    De papirene fra Pion er utrolig lekre :)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    God klem fra Inger Marie

    SvarSlett