tirsdag 21. februar 2012

Bestillingskort



Jeg fikk bestilling på et bryllupskort. Disse blomster-fylte hjertene synes jeg er veldig lekre
og så får jeg bare håpe at bestiller og mottaker synes det samme:)
Alle blomstene kommer fra Wild Orchid Craft.


Jeg har stanset ut et hjerte med Spellbinders og lagt på en hjerteformet kakeserviett,
 også fra WOC. Teksten er stemplet på vellum og embosset. 
Noen halvperler og en liten sommerfugl. 

Jeg deltar på utfordringen til Wild Orchid Challenge
White + 1

Ha en fin dag:)

10 kommentarer:

  1. Wow what an awesome card! I had something like this in my mind but you make it for real and in a superb way, I just love it!

    hugs,
    Ank

    SvarSlett
  2. Dette var nydelig! Så flott med den embossede bakgrunnen og blomsterhjerte er vakkert. Lekkert med embosset tekst på vellum. Ha en fin dag! :)

    SvarSlett
  3. Wat een prachtige kaart!
    Heel mooi om het hart te vullen met bloemen.
    Groetjes Tineke

    SvarSlett
  4. Lekkert bryllupskort! Blomsterhjertet er bare aldeles nyyydelig. Sommerfuglene passet så fint til :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  5. Nydelig bryllupskort med et herlig innslag av rødt:)

    SvarSlett
  6. Lekkert, lekkert!!
    Dette blir de nol veldig fornøyd med!!

    Sylvia.

    SvarSlett
  7. Å fy søren så lekkert !!
    Skikkelig elegant var det !
    Kan godt hende jeg kommer til herme en dag, tji hi

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  8. Wow wat een schitterend kaartje, super met de bloemen in het hartje!!!!!

    Lieve groetjes marja.

    SvarSlett
  9. Oh my goodness! Stunning!
    Thanks so much for joining us at Wild Orchid Crafts.
    Hugs Kylie

    SvarSlett
  10. WOW!!! This is totally gorgeous!! Thanks for joining us at WOC x

    SvarSlett