søndag 10. oktober 2010

Lommebok-kort


Jeg fant en tutorial på et lommebok-kort inne hos StampARTic 
som jeg fikk lyst til å prøve meg på.
Jeg lagde to, en i rødt...

og en i svart..

Jeg tørrembosset først for å få "skinnlook"
Embosset etterpå med klart embossingpulver for å få et blankere "skinn".
Sydde rundt med symaskin.
Jeg fant ut at jeg hadde bånd og mønsterpapir som matchet perfekt :))


Innsiden, jeg har brukt borrelås som lukkemekanisme.
 

Lagde et enkelt lite kort til å skrive på.



Baksiden....



Ha en fin søndag:)
Takk for besøket og velkommen tilbake:)

10 kommentarer:

  1. Disse var virkelig kule! Gjennom ført og lekkert :) -klem-

    SvarSlett
  2. Sååå STILIG og ser jo ekte ut!
    En sån en har jeg tenkt på lenge å lage også,men da må jeg nok skaffe meg ny stansemaskin etter vært.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. Wow dessa var ju riktigt stiliga!
    HA det bra.

    SvarSlett
  4. Wow, dette ble utrolig lekkert, Berit!!
    KJempe stilig!!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Noe så stilig!!!
    Skikkelig lekkert gjenomfört,
    WOW sier jeg bare!!!
    Ha en fin uke:)
    Klemmer fra Turid

    SvarSlett
  6. WOW så lekre disse var:-)
    Skikkelig flotte altså!!
    Begynte på ei slik ei for lenge sia men den ligger halvferdig på pulten min!!

    SvarSlett
  7. Fy søren såååå fine de ble!
    Ha en fin kveld:-))

    SvarSlett
  8. Kjempefine. Den embossingen gjør jo at det ser skikkelig ekte ut. Utrolig stilig altså. Lekre bånd og pynt. Klem :)

    SvarSlett
  9. Oi, sååå stilig!
    Så flott med embossingen og alle detaljene!

    SvarSlett
  10. Åååååå....disse var kjempeflotte, det kortet under her var også bare helt nydelig.
    Klem.

    SvarSlett