fredag 24. juni 2011

Trykkpressa-Juni


Månedens utfordring hos Trykkpressa er å bruke avispapir.


Jeg har laget bakgrunnen med avispapir.
Først ble avispapiret dynket med kaffe.
Så rev jeg det i biter og svertet alle kanter med distress, walnut stain.
Deretter limte jeg det på kvistpapir med decopage lim.


La også på noen rubons klokker og falske sting.


Blomsten er også laget av avispapir.
Stanset ut med retro punch og svertet med distress, walnut stain.


Noen små detaljer.


Mønsterpapir og motiv er fra graphic 45.

Takk for at du titter innom:)

10 kommentarer:

  1. Å så kult kort:) Likte alt ved det jeg:)

    SvarSlett
  2. Så fin bakgrunn du har fått på bloggen din :)
    Kortet ditt er knallfint, så røft og stilig med alle detaljene.
    god helg, klem :)

    SvarSlett
  3. Sååå tøft! Detta likte eg veldig godt ♥♥♥
    Kor flink du e!


    klem

    SvarSlett
  4. Så råtøft kort Berit! Masse flotte
    detaljer ;)

    God helg!

    Klem fra Anne

    Ser ut til at jeg har løst alle problemer med blogspot'n, så nå kan jeg gi kommentarer igjen =)

    SvarSlett
  5. Råflott herre/guttekort. Så masse fine detaljer.
    Klem May Britt

    SvarSlett
  6. Så stilig herrekort!
    Masse tøffe detaljer her:)
    Lekkert.
    Ha en fortsatt fin helg, klem:)

    SvarSlett
  7. Knallstilig kort!!
    Masse flotte detaljer.

    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  8. Råstilig kort spekket med kule detaljer!! Tøffe papir du har brukt i tillegg til avispapiret.

    Ha en fin søndag!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  9. ET kjempevakkert kort du har laget til utfordringen vår hos Trykkpressa. Takk for at du deltar :)

    SvarSlett