lørdag 10. mars 2012

Blog Candy

Det er over to år siden jeg startet denne bloggen og jeg har fått 130 følgere.
Hjertelig velkommen hver og en:)
Dette vil jeg feire med en liten candy.


I started this blog for over two years ago and I have now 130 followers.
A warm welcome to you all.
I'd like to celebrate this with a little candy.



Her er reglene:

1. Link til denne blog candyen fra din blogg/ Make a link to this candy in your blog.
2. Være en følger/ Become a follower.
3. Legg igjen en kommentar på dette innlegget/ Leave a comment

Jeg trekker en vinner  1 mai.
I will draw a winner May 1

Håper du har lyst til å bli med:)

60 kommentarer:

  1. Jeg er følger og har lagt deg på min side.
    Denne vil jeg gjerne være med på.
    Ha en fin dag.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. I don't know if it is allowed for foreigners to participate but I would love to do so for this great candy.
    That you have that many followers is because you make such very beautiful things, I always enjoy your blog very much!

    hugs, Ank

    SvarSlett
  3. Gefeliciteerd met het aantal volgers. Je hebt een erg mooi blog met schitterende creaties.
    Wat een leuke candy geef je weg!!! Ik doe graag mee. Volger ben ik al en plaats de candy in mijn sidebar.
    Groetjes Tineke

    SvarSlett
  4. Hei, hei! Vil så gjerne bli med på din blogcandy! Legger inn i min sidebar.
    Ha ei riktig God helg!
    Merete

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne vær med. Her var det mye fint.

    SvarSlett
  6. Selvfølgelig vil jeg være med på din blogcandy! Mye lekkert her. Følger er jeg jo og candy er linket i min blogg! :))

    SvarSlett
  7. Superfin candy som jeg gjerne vil være med på. Følger av den koselige bloggen din har jeg vært lenge, mye lekkert å se på her. Legger bilde og link i sidebaren min.

    Ha ei fortsatt fin helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  8. Klart jeg har lyst til å være med :) Masse fint i candyen din! Følger er jeg fra før, og jeg legger bilde og link i sidebaren.
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  9. Så flott candy Berit, klart jeg vil være med ;)
    Følger har jeg vært en god stund og linken ligger klar.
    Takk for sjansen til å vinne =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. Så flott candy du har. Den vil jeg gjerne være med på :)
    klem :)

    SvarSlett
  11. Wat een mooie candy!!
    Ik heb de candy op mijn blog gezet en ik ben volger geworden.
    Wat een mooie blog en mooie creaties heb je gemaakt
    Groetjes Renate

    SvarSlett
  12. Heisann:)Blir gjerne med på denne flotte candyen:):)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg har ikke blogg selv, men liker godt å følge med på det som legges ut om kortlaging og scrap. Gøy å lese din blogg - og jeg vil gjerne være med i trekningen da jeg elsker å lage kort!!
    Hilsen Berit i Rakkestad ( Østfold ) email: berbul@ostfoldfk.no

    SvarSlett
  14. Vil gjerne være med på denne candyen og følger har jeg vært en stund:)
    Da krysser jeg fingre og tær:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  15. Jeg vil også være med, selv om jeg er en fersking på å lage kort :-)
    jeg både følger og linker :-)

    SvarSlett
  16. Klart jeg vil være med på denne, rart jeg ikke har sett den før, jeg er jo ofte her inne:)
    Nydelig candy.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett
  17. Tusen takk for muligheten til å vinne denne. Jeg er følger og har lagt link i sidebaren på bloggen min.
    god søndag - jeg gleder meg til å følge med deg videre :)

    hilsen Janne-Lise

    SvarSlett
  18. Lækker candy .. jeg er med som ny følger og med link fra sidebaren på min blog: http://jytteskortoggodt.blogspot.com/

    1000 tak for chancen for at vinde :)

    SvarSlett
  19. Gratulere med så mange følgere!! Slettes ikke rart :) Prøver gjerne lykken på candyen din!

    SvarSlett
  20. Tillykke med de mange følgere. Super flot blog-candy, den vil jeg gerne være med på. Jeg er følger og har linket.
    1000 tak for chancen for at vinde.

    SvarSlett
  21. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  22. Så flott candy Berit:-))
    Jeg vil gjerne være med på den jeg.
    Følger har jeg vært lenge, og bilde
    med link ligger nå i sidebaren min.
    Krysser fingrene og håper:-))
    Takk for sjansen!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  23. What an awesome giveaway! Very nice giveaway for sure!. 
    I wish you inspiration in your creations. 
    I posted your  treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/

    SvarSlett
  24. For en flott candy! Vil gjerne være med på den:) og følger blir jeg gjerne! Har lagt link i sidebaren min! Ha en fin kveld!
    PS: Har min første Candy selv hvis du er interessert:) Klem

    SvarSlett
  25. Eg er med :)
    Klem frå TanteB

    PS: Fint navn du har ;)

    SvarSlett
  26. Hey, geweldige site met mooie en verrassende voorbeelden,
    vooral de mannenkaarten springen eruit.
    Ik blijf je site bezoeken voor inspiratie,
    groetjes Monique

    SvarSlett
  27. Hej
    Jeg er hermed ny følger af din blog.
    Og sikke en flot candy, den vil jeg gerne vinde :)
    Har lagt et link i min sidebar.

    Kram fra scrapdyret

    SvarSlett
  28. Great candy and wonderfull creations :)
    The candy is on my blog, so my fingers are crossed !

    Greetings from The Netherlands, Anreda

    SvarSlett
  29. Alle punkter utført. Håper å vinne denne flotte candyen.
    Kjempefin blogg du har!

    SvarSlett
  30. Er med, og gleder meg til å følge bloggen din!
    Det er candy i min og ;)

    SvarSlett
  31. Så flott candy. Jeg elsker sukkertøy til scrappingen, så prøver lykken og har postet herligheten i sidebaren min. Følger deg fra før.

    Ønsker deg en herlig påske!

    Klem

    SvarSlett
  32. Dette var en knallflott Candy.
    Masse digg.
    Er følger hos deg og linker til deg i sidebaren.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  33. I like candy! I greet MontanA

    SvarSlett
  34. Me to! :) I done the reasons. I'm polish and my english isn't very well. Sorry ;)

    SvarSlett
  35. Gratulerer! Dette vil jeg jo være med på. Startet selv blogg rett før påske. Har jeg lagt meg til som følger og linket i min blogg.
    Lin M

    SvarSlett
  36. Thanks for such a great candy! Your works are awesome!:) Greetings from Poland.

    malyos.blogspot.com

    SvarSlett
  37. Blir gjerne med på candy. Har vært følger lenge, men nå har jeg linka til candyen din i sidebaren min. Så er det bare å krysse fingrene...

    SvarSlett
  38. Vil gjerne være med på trekningen av denne flotte blog candyen din. Legger meg til som følger, og legger bilde i sidebaren.

    SvarSlett
  39. Herlig bloggcandy som jeg gjerne vil være med på :) Bli gjerne også med på min candy om du vil :) Ha en flott onsdag!

    SvarSlett
  40. For en flott blogg du har ! Jeg vill være med på bloggCandy.

    SvarSlett
  41. Nå har jeg lagt blogcandyen dein i sidebaren min:)).
    ..og jeg har vært følger av bloggen din ei god stund.
    Mye fint du har å vise frem her :)).

    SvarSlett
  42. Et stort tillykke med alle dine følgere :) og sikke en super lækker blogcandy.
    Jeg vil meget gerne deltage.
    Fortsat god aften.

    SvarSlett
  43. Gratulerer med 130 følgere (som nå faktisk har økt til 160 følgere når jeg la meg til nå.)
    Flott blogg du har og en fantastisk candy! Jeg vil gjerne ha en mulighet til å vinne denne. Alle tre punktene er utført.
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  44. Flott Candy du har her :) Takk for muligheten til å delta!

    SvarSlett
  45. gratulacje 2 lat!:):) Zapisuje się z chęcią na Twoje Candy:)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    SvarSlett
  46. Gratulerer med over 2 år som blogger og over 150 følgere :-)
    Takk for en sjanse til å vinne denne flotte
    candyen ! Jeg har lagt candyen i min side-bar og meg selv som følger. Krysser fingrene

    :-) Nina

    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlett
  47. Gratulerer med 2 års dag :-)Så flott candy! Eg vil så klart være med på muligheten til å vinne denne.

    SvarSlett
  48. definitely Would love to be your follower and make another friend from a new country. Keep going your have a wonderful blog. Do visit me.

    SvarSlett
  49. Congrats Berit,I'm happy for you!Your works are fantastic!I have to learn from you!I'm a beginner,my blog is new born,if you visit and leave a comment (if you like my cards)I'll very onorate and happy!
    Thanks for the chance to win your super candy.
    Hugs,
    Sonia

    SvarSlett
  50. Gratulerer med 2 års dagen :0)
    Flott candy som eg gjerne blir med i trekninga av!

    Klem Jorill

    SvarSlett
  51. Så flott bloggcandy! Jeg har vært innom og tittet på mye av det fine du har laget og lagt meg til som følger og har linket til deg i sidebaren min. I'm in! :)

    SvarSlett
  52. Jeg kendte ikke din blog før nu, du laver jo smukke kort og din kortæske er helt bedårende. jeg er nu, ny følger og vil selvføgelig gerne være med i din blogcandy, som er meget lækker, billedet kommer i min sidebar om lidt, og hvis du vil besøge min blog vil det glæde mig.knus morkaren.

    SvarSlett
  53. Kjempe flott candy :) Jeg har lagt meg til som følger og legger candyen din i sidebaren i bloggen min :) Klem Rita

    SvarSlett
  54. .....klart jeg har lyst til å være med på din flotte candy Berit:) følger er jeg.... men lagt deg til i sidebaren på bloggen min nå.
    Ønsker deg en strålende uke:)

    Klem Kirsten

    SvarSlett
  55. Dejlig Blog Candy.
    Tjek mig ud på: http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post82

    SvarSlett
  56. Lovely giveaway! Thank you a LOT for a chance to win!)
    I`m your follower and put the link on the sidebar!
    http://miu86.blogspot.com/

    SvarSlett
  57. GRAZIE DELL'OPPORTUNITA' SPERO CHE ANCHE L'ITALIA POSSA PARTECIPARE CIAO ALE

    SvarSlett
  58. Very nice candy, thank you for the chance to win!http://lamiastella-sonya.blogspot.it/

    SvarSlett
  59. gratulacje!!!zapisuję się
    Aneta z aneaart.blogspot.com
    pozdrawiam

    SvarSlett
  60. Lovely candy! Thank you for the chance to win!
    http://forest-fairytale.blogspot.com/

    SvarSlett