torsdag 22. august 2013

Gavepose

Hei,
 jeg har kost meg med å lage en gavepose denne gangen.


Her har jeg brukt rester fra Pion.
Spellbinder dies, MS kant og sommerfugl punch.
Alle kanter er svertet med Distress walnut stain.


Den fine teksten er et stempel fra North Star Stamps.


Jeg har pyntet med blonder og blomster,
fjær og perler.
Knappene kommer fra Bestemors knappekopp :)


Du kan såvidt skimte en liten fuglebur-charms.


Jeg deltar på disse utfordringene:
Stamping Sensations: Wings and things and a touch of vintage.
Card and Scrap: Alt er lov
North Star Stamps: Alt er lov
Kort o Mania: Blomster

10 kommentarer:

  1. Flot flot gavepose i vintagestilen !TAK for at du deler den med os på Card and scrap :0)

    Hjørdis DT

    SvarSlett
  2. Den var lekker ♥♥♥
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort!! Og takk for at du er med og følger den nye My Bestie Bloggen:-)

    Klem fra Eva Gro

    SvarSlett
  4. Så lekker gavepose, nydelige blonde og flott oppsett.
    Klem Bente:)

    SvarSlett
  5. I love your choice of image, beautiful details and the design too, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlett
  6. What a beautiful project! Such a lovely image and gorgeous embellishments! Thank you for sharing it with us at Stamping Sensations this month.

    Lynne

    SvarSlett
  7. What a gorgeous card! Thanks for joining us at Stamping sensations for our Wings and Things and a Touch of Vintage theme. Good Luck!

    SvarSlett
  8. Lekkert kort!
    Takk for at du deltar på utfordringen til NSS

    SvarSlett