onsdag 5. mars 2014

Hjerteklem

Hei alle sammen og tusen takk for alle gode kommentarer på forrige innlegg.
Jeg setter stor pris på de!
Her har jeg pyntet en eske melkehjerter.


Jeg kan ikke huske hvor dette mønsterpapiret kommer fra.
Motiv, tekst og sommerfugler er klippet ut av et motivark fra Kort og Godt.


Blomstene kommer fra WOC, Hjørne swirl og blad er metallpynt fra Korthobby.
Jeg har malt de med hvit akryl maling.


Teksten inni er fra Kreativ Hobby.


Jeg deltar på utfordringen til 
Korthobby: Innpakning/gave
Wild Orchid Challenge: Wings and things

9 kommentarer:

  1. Charming picture, lovely butterflies and beautiful flowerwork!

    hugs,
    Ank

    SvarSlett
  2. Nydelig sjokoladeeske:) fine farger og flott pyntet:))
    Klem Henriette

    SvarSlett
  3. Hi Berit,
    Love this beautiful box you made, love the Vintage style, hugs Ans

    SvarSlett
  4. Een schitterende box heb je gemaakt Berit. De deksel is mooi in het vintage. En een lekkere inhoud heeft de box.
    Groetjes Tineke

    SvarSlett
  5. Nydelig eske og teksten passet jo perfekt til innholdet! :)

    SvarSlett
  6. Denne var vakker og så kjekt gave å gi bort, klem bente:)

    SvarSlett
  7. Nydelig pyntet melkesjokoladeeske. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Korthobby.no nå i mars :)

    DT-Kjersti

    SvarSlett
  8. Så flott pyntet eske ♥
    Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
    Klem, Anne

    SvarSlett