torsdag 27. januar 2011

Kort og Godt Utfordring-telyskort

Jeg har laget en liten oppmuntring i form av et telys-kort denne gangen:)
Og da må jeg bare bruke dette søte stempelet igjen:)
Sick Henry fra Wiff of Joy.




Tekst fra Kreativ Hobby.
Vakre krysantemum  fra Kort og Godt.
Jeg deltar på utfordringen hos Kort og Godt denne måneden. Utfordringen  er å lage noe i lyseblått og hvitt.


Stakkars Henry, han er nå søt da:)


Tusen takk for at du titter innom bloggen min:)
Og tusen takk for alle gode kommentarer, det setter jeg stor pris på:)

7 kommentarer:

  1. Ja, Henry var riktig søt! Og det var kortet også! ;)
    Blått er flott!

    SvarSlett
  2. Kjempe flott telyskort!!
    Ha en riktig god helg! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Så flott, blir litt gladere nåe en mottar et slik kort.
    Ha en fin helg:-D

    SvarSlett
  4. Såå herlig T-lyskort i flott farge og det stemplet er bare såå søt.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  5. Stakkars Henry, han ser ikke bra ut nei, men han kvikner nok raskt til i de vakre omgivelsene han har rundt seg. Kjempefint te-lyskort, lekre ark og pynt.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. så lækkert telyskorr, sødt motiv og dejlige farver
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Kjempeflott te-lys kort. Henry var kjempeskjønn :) En fin helg til deg. Klem :0)

    SvarSlett