fredag 13. april 2012

Bildmålarna # 21

Utfordringen hos Bildmålarna denne gangen er å bruke 2 stempler.
Jeg har maskert sammen mine.
**********
Bildmålarnas challenge this time is to use 2 stamps.
I have masked mine together.


Her har jeg laget et beltekort for første gang. 
Disse blir det fler av!
******
I have made a big buckle card for the first time, it won't be the last:)


Motivet er som alltid, fargelagt med Promarkers.
***
As always, colored with Promarkers.



Ha en fin dag/ Have a nice day:)

11 kommentarer:

  1. Flott beltekort med duse fine farger og nydelig pyntet. Må nok prøve meg på det jeg og. Kjøpte Ett Trykk nr. 2 idag og der viser de hvordan man lager beltekort.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott, herlig motiv og så lekre papirer.
    Liker godt fargene. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Wauw, wat prachtig!
    Schitterend papier, mooie kleuren.
    Groetjes Tineke

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Så fint motiv.
    klem :)

    SvarSlett
  5. For et nydelig kort Berit! Så utrolig lekre farger og beltekortene er jo så herlige!
    God helg!
    Klem Kjersti:)

    SvarSlett
  6. !Hei Berit
    Igjen et flott kort fra deg, helt nydelig. Liker fargene, veldig behagelig...passer til en kopp te.
    Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  7. Et flott beltekort og så fine ark du hadde brukt :)
    Ha en fine helg:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  8. How lovely card, I love the sweet colours and details, congrats, friend :-)

    Vintage Collages

    .

    SvarSlett
  9. This is really pretty, and what gorgeous papers! :)

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett
  10. Et nydelig beltekort med flotte farger.

    Klem :)

    SvarSlett