søndag 16. mai 2010

3 konfirmasjons-kort

Her har jeg laget 3 kort med samme motiv og samme papir, men forskjellig fasong og størrelse.
Har brukt de nydelige papirene fra Maja Design, motivet er fra Kort og Godt. Bord-stanser fra Fiskars..Ellers har jeg brukt blomster, med glitter-lim på og halv-perler. Motivet er fargelagt med Promarker. 
Først et staffeli-kort...


Skrivefelt er stanset ut med Spellbinders.                                                                                                    Og så et kort i15x15, det er nok den størrelsen jeg lager mest ;)


Og til slutt ett i 10x20


Måtte naturligvis bruke hjerte-punchen min fra MS på ett av kortene :-D
Takk for at du titter innom. Setter stor pris på om du legger igjen en kommentar :)
Ha en fin søndagskveld :)

6 kommentarer:

  1. Tre kjempe flotte kort, Berit!
    Nydelig farger og mønster ark. Så flott fargelagt motiv:-)

    Ha en fin 17 mai feiring imorgen!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Kjempe lekkre kort!
    Nydelig fargelagt og jeg er jo en kjempe halvperle entusiast :)
    Maja Design er mine favoritt arkene om dagen, har ikke funnet et jeg ikke liker.

    Tusen hjertelig takk for koselige ord ang DT, setter kjempe stor pris på det :)

    Du spurt hva jeg fargelegger med. Jeg bruker distress reinkers og liten pensel, men kjøpte meg min første (hva heter det) vannpensel(?) i går. Så har prøvd den ut i går kveld, og den likte jeg :)

    Ha en strålende 17. mai!
    -klem-

    SvarSlett
  3. Oj, for en stilig serie med kort. Nydelige farger, og så lekkert pyntet. Veldig morsomt å se samme stempel og papir i tre ulike varianter. :)

    Ønsker deg en super 17.mai-feiring!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Nydelig disse kortene. Jeg er svak for denne fargen, lekkert. Kjempefint motiv du har brukt.
    Ønsker deg en flott 17.mai. Klem :)

    SvarSlett
  5. Disse var jo bare helt nydelige!
    Flott motiv og farger du har brukt.
    Lekkert!
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Hei
    Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min...
    For en flott blogg du har, og så flink du er. Hit vil jeg komme oftere:)

    Angella

    SvarSlett