tirsdag 25. mai 2010

Sketchy colors # 25

Denne uken er det en fargeutfordring hos Sketchy Colors, jordfarger.
Jeg har laget en eske til dåpsbarnet. Det er vel ikke akkurat de fargene jeg først hadde valgt til et dåpsbarn, men jeg synes papiret med babyføtter er å nydelig, design: Vibeke Spigseth.



Tekststempel fra Stempelglede. Charms babyføtter og hjerte, made with love, tror jeg er fra Unik Hobby.


Knotten er fra Tim Holtz

Teksten inni kortet og i skuffen er også fra Stempelglede.


Ha en fin dag alle sammen :)

11 kommentarer:

  1. Åhhh, så utrolig flott eske. Jeg skjønner hva du mener med fargene, men hvorfor skal det alltid være rosa eller lyseblått til babiesene? Jeg synes dette ble utrolig lekkert og pyntearket er virkelig fint. Nydelig pyntet. Jeg synes det er så fint med disse eskene som er kombinert med kort på toppen. Så gøy å kunne gi bort denne, den er en gave i seg selv vet du. Klem :)

    SvarSlett
  2. Lekker eske du har laget Berit! Nydelige farger, pynt og dies sammen:-)
    Flotte tekst stempler og nusselig charms da:-)

    Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Men så helt bedårande vacker!! Så kul att ge bort något i egengjord ask.

    SvarSlett
  4. Aldeles kjempelekker var denne. :) Det er ikke alle som synes at babyer skal ha rosa og lyseblått. Nydelig pyntet, flott med kort på toppen.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. For en nydelig eske du har laget. Fint pyntet med matchende farger. Jeg ser du er fra Oppdal. Jeg bor en time unna -> Sunndalsøra :)
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  6. Så utrolig nydelig eske!!!
    Så flott gjennomført og nydelig pyntet.
    Takk for at du deltar.
    Ha en flott uke :o))
    klem Anne

    SvarSlett
  7. Utrolig UTROLIG lekkert!
    Og jeg må si jeg syns fargene er supre, det blir litt mye lyseblått og rosa til babyer. :p

    SvarSlett
  8. Nydelig eske Berit i lekre farger og med flotte detaljer :)
    Ha en fin dag!
    God klem

    SvarSlett
  9. Noe så nydelig!
    Virkelig lekkert med jordfargene.
    Ha en fortsatt fin uke.
    -klem-

    SvarSlett
  10. Så lekker den er. :)
    GOD HELG

    SvarSlett
  11. Her har det kommet mye flott siden jeg var på besøk sist Berit! Og denne eska var jo lekker =)

    Takk for at du deltar i candy'en min!! Lykke til =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett