torsdag 23. oktober 2014

Gratulerer med prinsessa

Hei, da har det blitt et babykort til:)


Her har jeg brukt mønsterpapir fra Maja Design.


Den nydelige storken fra Magnolia måtte bare flytte inn til meg,
 selv om jeg egentlig syntes jeg hadde nok babymotiv ;)
Denne gangen har jeg fargelagt med Distress Markers. 
Teksten kommer fra Norsk Stempelblad og den lille barnevogn charmsen kommer fra Korthobby.
Den nydelige diesen er fra Spellbinders.


Det samme gjør de små hvitmalte swirlene, hvis du kan se dem :)
All pynt for øvrig kommer fra WOC


Innsiden er veldig enkel, men diesen fra Spellbinders er så nydelig at den pynter mye i seg sjøl
Teksten, som passer så godt til motivet, kommer fra NSS.


Jeg deltar på disse utfordringene: 
Korthobby: Alt er lov
Card and Scrap: Bruk blomster
Scrappelyst: Baby/barn
A Random Fan: Anything goes

Takk for at du titter innom, ha en fin dag :)


12 kommentarer:

  1. Så nydelig babykort du har lagd. Det motivet var jo så søtt så jeg skjønner godt du måtte ha det ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med et søtt motiv.
    Ellers mye flott å se på i bloggen din.
    Merete

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig babykort.
    Fine duse farger, søtt motiv og flott pynting.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  5. Helt nyydelig babykort!! Superfine denne rammediesen og vakre ark/blomsterpynt!
    Søte små swirler..ikke sett dem før heller..må ha:-)
    Tror jammen dette motivet vil flytte inn hos meg også:-)

    Ha en fin helg!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  6. Nydelig babykort, nydelig pyntet. Likte veldig godt det lille blomsterhjørnet du har laget.
    Så fint å se at du har kommet skikkelig i gang på scrapperommet etter "tørken" din :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  7. Så vakkert babykort Berit. Lekre sarte farger og nydelig fargelagt motiv. Den ramma du har brukt er en av mine favoritt-Spellbinders :-) God helg. Klem fra Rita

    SvarSlett
  8. gorgeous card...love the delicate look of it all...

    SvarSlett
  9. Nydelig
    Takk for at du er med på utfordringen hos Korthobby.no denne måneden.

    DT- Kjersti

    SvarSlett
  10. Kjempeherlig babykort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping

    DT Linda

    SvarSlett
  11. Utrolig skjønt babykort. Herlig motiv som er så nydelig fargelagt!


    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  12. Nydelig babykort til den nyfødte :)
    Så lekkert pyntet, og så fint fargelagt.
    Klem Connie

    SvarSlett