torsdag 9. oktober 2014

Høstfarger

Da er jeg her igjen med et nytt kort i høstfarger.


Mønsterpapir fra Graphic 45.
 Pynten jeg har brukt kommer fra flere forskjellige leverandører,
vanskelig å huske hvor, men den flotte sommerfuglen kommer ihvertfall fra Korthobby.


Jeg har maskert sammen 4 stempler fra Bildmålarna og fargelagt med Promarkers.


Nydelige høstfarger :)


Spellbinders dies, MS sommerfugl utstanser.
Teksten inni er fra Kreativ Hobby.



Jeg deltar på disse utfordringene:
I ♥ Promarkers: Autumn colours
Card and Scrap: Bruk dies
Papirdokkene: Høstfarger
Korthobby: Alt er lov
Kort o Mania: Høstfarger

10 kommentarer:

  1. Nydelig høst kort i herlige høstfarger.
    Så delikat og lekkert pyntet.
    Bildene i bloggen min er funnet på nettet. Søkte bare på Hilda, så får du opp mange herlige motiv.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. This is so beautiful Berit. Thank you for joining us at Allsorts for our Autumn challenge x

    SvarSlett
  3. Ja, nå er høsten her, og jeg koser meg med den årstida også jeg... Regnværsdager og lange mørke kvelder kan brukes til mye hyggelig :-) Flott kort du har laget :-)

    SvarSlett
  4. Flot efterårs kort. Tak fordi du deltager i cardandscraps udfordring =D

    SvarSlett
  5. Nydelig høst kort!! Så koselige motiv du har maskert sammen..kjempefint!!
    Tror jammen jeg må sette sammen noen motiv i helgen her også:-)
    God helg!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Kjempefine høstfarger og lekkert pyntet som alltid.
    Og så god du er på maskering.
    Takk for at du deler kortene dine med oss i KortoMania.

    Klem fra Dt-Sissel

    SvarSlett
  7. Herlig høstkort, og med metall, supert :)
    Takk for at du deltar i korthobby`s utfordringen nå i oktober.
    Hilsen fra DT Kjersti :)

    SvarSlett
  8. Such a pretty card, love the image and gorgeous embellishments. Thanks for jining us at I Love Promarkers xx

    SvarSlett
  9. Thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    SvarSlett
  10. Kjempefint kort og nydelig motiv. Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    SvarSlett